RIS OG ROS

Det er et mål for os, hele tiden at blive bedre til det vi laver - derfor hører vi gerne fra dig

RIS OG ROS


Det er et mål for os, hele tiden at blive bedre til det vi laver - derfor vil vi også altid gerne høre fra vores kunder - uanset om de har haft en god eller en dårlig oplevelse hos os.

Giv os derfor gerne feedback på din oplevelse hos Nadias - uanset om du har været tilfreds, eller der er noget vi kan gøre bedre.

 

Er der noget du syntes vi mangler på vores menukort, så vil vi også gerne høre om det - skriv det her og send det til os.

 

Alle felter bedes udfyldt - og HUSK venligst at skrive, hvilken afdeling af Nadias din henvendelse drejer sig om - og gerne hvornår du har handlet hos os - så kan vi hurtigere behandle din henvendelse.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

 



 

 

I henhold til EU regler, gør vi opmærksom på, at hvis du har en klage over en ydelse eller vare købt hos os, kan den indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

 

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

 

For forbrugere, der er beboende i et andet EU-land, kan EU-Kommissionens online klageportal benyttes. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse nadias@nadias.dk.